1 juni flyttar vi!

Nu är allt klart för flytt! Eller klart och klart, vi har skrivit kontrakt.
Klara är vi inte på låånga vägar.
Vi har börjat packa, men sakerna tar liksom inte slut...

Man blir ju så sugen på en massa nytt när man ska flytta. Det lutar åt en ny säng! Jippii!
Den här sängen skulle jag vilja ha (skulle kunna tänka mig rubbet faktiskt):


Ekens Zonata Design

Nu kommer det inte bli just den, för den var tydligen lite för dyr, men en ljusgrå säng blir det iallafall!
En ny spis skulle vi också vilja ha:


Som den här från Smeg.

Det riktigt kliar i fingrarna...
Nu kan vi ju inte köpa allt vi vill ha, men det är väldigt kul att inspireras!

Idag har varit en riktig soffdag för min del. Känt mig lite risig, men har piggat på mig lite.
Bea-Li följde med Em, Juni och Elisabet på bio, hon hade jättekul.
Noelle sov middag i 2 timmar, och jag låg som sagt i soffan och halvsov medans Jocke packade.

Nu har mannen åkt till Linkis för en killkväll. Jag har precis grundmålat en bokhylla som Bea-Li ska ha i sitt rum. Kommer ni ihåg den där fina gula Billy-bokhyllan? Jag blev så inspirerad av den, så nu målar jag en egen! Fast ingen Billy-hylla, utan en gammal 50-tals teakhylla som vi fick gratis via blocket.

Ikväll blir det godis, Ben&Jerrys och film. Med mina favoritpersoner.
En toppenkväll med andra ord! ;)

Trevlig helg på er!
Kramkram
1 Jessica brennan:

skriven

hej gumman! vi på ikea här i Milton keynes har fortfarande den där gula billy'n....:) x hoppas allt är bra med er alla... x

2 Mariette:

skriven

Hej Jess!

Konstigt at den finns kvar hos er, här tog den slut direkt!?

Saknar dig, gumman!

Hälsa familjen! Puss på dig!

3 Jess brennan :

skriven

halla dar hemma!! hur har ni det.. det va jakligt langesedan du bloggage, vill ju veta hur ni har det o hur flytten gick...;) saknar dina historier... och dig saklart!! puss pa er alla xxx

Kommentera här: