Som gubben i lådan...

... dyker jag upp igen!

Hörni, det var längesen nu. Det får komma lite uppdateringar allt eftersom känner jag.
Till en början behöver jag er hjälp.
Jag ska skaffa glasögon. Har haft ont i huvudet i ett par månader, och det uppdagades att jag har dålig syn...
Skönt iofs att få en förklaring.

Så nu får ni hjälpa till här. Vilka glasögon vill ni se mig i?
Försök att bortse från påsar under ögon, och rufsigt hår... ;)

1


2


3


4


5


6


7


Japp, det var det hela...

Det är så svårt. Kanske blir några av dessa, eller kanske inte.
Hmm, vi får se.

Nu är det Greys!

Kram på er alla fina!
1 Anonym:

skriven

Vet inye om du vill ha mina åsikter egentligen hehe :) men jag tycker 1 6 el 7 o måste nog ändra mig om true talet brillorna du passar mer o mer i dem kram

2 Anonym:

skriven

Åhh jag röstar för 2 och 5. Stackars dig detta kommer bli sååå svårt då du vill ha andras åsikt o vi kommer tycka olika allihop. Saknat dig här, jaaaa dålig uppdatering! Kram Johanna

3 madde:

skriven

Alltså som din lillasyster OCH den optikerassistent jag är så tycker jag: båge nr 2 från versace, den är cool och har lite attityd men formen är ändå klassisk. du klär i den.

Om du vill vara lite mera safe tycker jag båge nr 3 är fin och lite mer stilren. Du klär också i båge nr 6! den är ju svår att bära upp men du ser mkt bra ut i den! den har ju mycket attityd liksom men är ändå en klassisk form den med. jag gillar den!



så tycker jag! ses vi snart eller? det var längesen!

4 Marija:

skriven

Nummer 7! Prada rules ;)

5 Mariette:

skriven

Hihihi, ja det blir inte lätt det här....

Själv ääälskar jag båge nr 6. Men den kanske inte är så tidlös som den andra favoriten nr 2...

Nr 6 blir också mer än dubbelt så dyr...

Åh, dessa beslut!!

Men jag uppskattar era åsikter!!!



Kram på er!!

6 jessica brennan:

skriven

tjena snygging ;)) 4,6 eller 7...x

7 Felicia Bohm:

skriven

Jag röstar för Nr 2 eller Nr 6! Trevlig helg, hälsa familjen, kram

8 svärmor:

skriven

du är fin ialla men 6 eller7 gillar jag,skönt om du nu blir av med huvudvärken

9 elisabet:

skriven

6:an är såå snygga på dig. Jag tror att den skulle du trivas med här och nu. Men 7:an är också fin, en snygg klassisk stil som kommer hålla ett tag. Men som sagt båda är dösnygga på dig.

Tack för en trevlig söndag med er.

10 Karolin:

skriven

Jag röstar på nr 2 eller 3!!! Klassiska men ändå med en speciell touch, precis som du :-)

11 Karolin:

skriven

Jag tycker absolut 2 eller 3!! Snyggt klassiska men med en speciell touch, precis som dig ;-)

12 Lina:

skriven

Saknade dig idag hos Jenny och Fabian. Definitivt 2 eller 5.

Kommentera här: