Uppdatering...

Vilken torftig blogg det har blivit!
För tillfället har det varit så extremt mycket, så jag har faktiskt bortprioriterat bloggen...

Men nu ska ni få en uppdatering...



Ute med jobbet, och åt en god Creme Brulé till efterrätt, den du, Jenny!!!

Förra fredagen var förskolan stängd, och jag hade en föräldradag. Då var tjejerna och jag i Stora Skuggans 4H-gård och tittade på djuren och myste i solen.
Fantastisk dag med två solstrålar!!!









Ett stort plus med Stora skuggan, är att de har en riktigt bra restaurang! Maten och bakverken håller hög klass!
Så kan man avnjuta den i gräset utanför. Då känns livet ganska fint!



Bea-Li tar kort, det var meningen att Noelle skulle vara med i bild, men det blev inte så...





Just det, lovade att visa lampan:



Den är inte helt komplett än, måste justera höjden på några sladdar också.
Här är sängen, eller klätterställningen, den fungerar som båda...



Så sprang vi Vårruset i tisdags!



Hann bara ta en bild när vi värmde upp, men ni ser folkhavet va?!!

Jag sprang hela loppet, och blev nöjd med mina 26 minuter och 50 sek.

Efter loppet kände jag mig ganska spak. Kände att jag höll på att få ögoninflammation. Dagen efter vaknade jag med ögon som Mike Tyson efter en rond i ringen.
Noelle var sjuk, så jag var hemma med henne, och under dagen blev jag krassligare, så vi låg orkeslösa mest hela dagen.
Idag mådde jag bättre, men Noelle var fortfarande inte piggelin.
Summan av kardemumman är att inte träna, när man känner att man har en infektion i kroppen!
Kanske har jag lärt mig något?

Missade alltså två viktiga dagar på jobbet. Känns inte kul.

Imorgon ska vi till Mallorca! Ska bli riktigt skönt, speciellt efter såna här sjukdagar!

Bea-Li är så laddad inför resan, det har varit nedräkning läääänge. Det blev ju lite nervöst ett par dagar, när en viss vulkan började ställa till det, men för en gång skull, hade vi lite TUR!!!

Ha en fantastisk vecka, vi hörs snart!!

KRAM!

Kommentera här: