Minns ni...

... det här huset i Svedmyra som jag visade för ca 1 år sen?



Det låg ute hos Kronofogden. Utropspriset var 2,7 milj, när jag pratade med mäklaren sista gången, var budet 3,2 milj, och då skulle de skriva kontrakt sa han.
Jag var så sugen, även om det var helt nergånget och betydde totalrenovering av precis ALLT.
Eftersom Jocke är realist, och jag drömmaren, (optimisten eller bara dumdristig, ni får kalla det vad ni vill), så krockade ju våra åsikter lite om huset.
Men området känns så rätt!
Idag åkte vi förbi det för att kolla hur det såg ut nu:
TADA!


Bilder från Hemnet.

Total makeover, kan man säga.
När vi kom hem, var jag ju tvungen att googla adressen, och då visar det sig att huset legat ute för försäljning för en vecka sen!
Antagligen var det väl ett företag som köpte det och rustade upp det. Utgångspriset låg på 4,5 milj!
Nu vet jag inte slutsumman, men om man jämför med tidigare sålda villor på samma gata, och samma storlek ligger de på ca 5-5,5 milj!!
Suck.
Här kan jag se oss.






Ska sluta ömka mig själv nu.
Men ändå,

- Tänk om!!!!
1 Peter =):

skriven

Det var min pappas firma som har renoverat huset :)
http://realhouse.se/ =))))

Kommentera här: