En ljus idé...



Äntligen har vi kommit på vad vi vill ha för taklampa i vardagsrummet!

Vi ska köpa ett gäng av dessa och hänga upp i en liten klunga.
Finally!
Imorgon är det jag som går till Clas Ohlson och handlar lampor :)

Vi har även bestämt att inhandla denna säng till tjejerna, eftersom det inte blir något hus i nuläget för familjen Laurén, så får Bea-Li och Noelle snällt dela rum ett tag till, så det så...


På tal om inredning...

Fint kuddfodral från designerduon Bordeaux:


Den här tapeten vill jag ha i tjejernas rum
från Mr Perswall, så fin:



Vill ha en riktigt gammal härligt sliten clubfåtölj:



Vi har köpt ny tvättkorg från Afro Art, som jag gillar:



Den här veckan har verkligen gått fort.
Jocke fyllde år i tisdags! Han fick bara ett paket, stackaren...
Paris-resan var min present till honom, så han ska väl vara nöjd.

Noelle har varit sjuk onsdag och torsdag igen!
Men imorgon får hon gå till förskolan.

Imorgon är även min sista dag på jobbet...
Som många av er trodde, var det just jobb-beslutet som jag tog mig en funderare på.
På måndag börjar jag min nya tjänst! Jag blir kvar på företaget, vilket känns jättebra!
Ska bli riktigt roligt att lära sig lite nytt!
Som tur är sitter mina gamla kollegor bara en dörr bort...

Nu är det hög tid att krypa till kojs.
Godnattkram!

Kommentera här: