Stor mage, ett litet paket och ett moget beslut...

Igår kom Lina hem till oss och åt våfflor. Så mysigt, tyckte både jag och tjejerna.
Om några veckor kommer äntligen den lilla ut. Som vi längtar!



Bea-Li och Noelle fick varsin present:



Varsin ring, som Lina gjort till dem. Visst är de fina! Tack så mycket!





I fredags hade vi Jens och Petra på middag.
Det blev fredagsmys runt köksbordet, istället för i soffan som vi brukar...
Riktigt trevligt!

Vi mötte upp dem på Vapiano för lunch på lördagen. Alltid ett säkert kort, mums :)



I söndags var vi och köpte kakel till köket.
På lördag kommer Kicki och Olle och hjälper oss att kakla om! Kommer bli så fint!

Lovar att visa lite före och efter bilder!

Idag fick jag mail från Swedish Hasbeens. De säljer dessa för halva priset:


Direkt börjar det att klia i fingrarna. De är ju jättefina!
MEN, eftersom jag är en vuxen mogen kvinna är det ett par frågor jag måste ställa mig innan jag tar ett sådant beslut.

-Behöver jag stövlar?
-Kommer jag använda dem?
-Har jag råd?
-Hur berättar jag för Jocke att jag "fyndat" ännu ett par hasbeens?

Mina svar i rätt ordning blir:
-Nej.
-Ja, sen vet jag ju förstås inte HUR ofta, men minst ett par gånger.
-Eventuellt. Kanske blir lite tråkigare mat resten av månaden...
-Det är väl här skon klämmer lite (hahaha, man får till det ibland..).
Kan inte riktigt komma på ett bra skäl för ännu ett par snygga skor, mer än att de är just snygga.

Så därför mina kära vänner, blir det inga stövlar för mig den här gången.
För er som inte riktigt kommit till den insikten jag gjort, kan jag rekommendera er att gå in här NU:

http://www.swedishhasbeens.com/kneehigh-p-27.html

Nu ska jag sluta älta och titta på lite Desperate housewifes.

KRAM!




Kommentera här: