Snabbresumé:

Mycket och inget har hänt sen sist.
Det känns som inget. Men när jag tittat igenom bilderna ser jag ju faktiskt att lite har vi allt hunnit med...

Midsommarflickor:



Det tog mig ungefär en timme att göra tjejernas midsommarkransar. När vi kommer till John och Esther, där vi firade, åkte de av. Varken Noelle eller Bea-Li ville ha sin på sig. Tror nästan att det var sista gången jag gör en midsommarkrans!



Tjejerna badade 4 gånger...



Hann få ett par härliga dagar på landet med smultronplockning, hopp i studsmatta och vila.



Nu i helgen kom kusinerna upp och hälsade på. Givetvis kommer man inte undan ett besök på Gröna Lund då...


Ser ni vilka lyckliga tjejer!

Bea-Li och Tove åker slänggungorna. Trodde aldrig att Bea-Li skulle våga åka så mycket som hon gjorde!





Noelle och jag njöt av The Ark och Loreen, som var med på sommarkrysset.



Bea-Li med Filip.



Två förväntansfulla tjejer.




Efter 8 timmar blir man lite trött...



Allt för nu.
Over and out! :)


Kommentera här: