Supermarket 2011



Ikväll ska jag på en liten preview på Sthlm Supermarket artfair.
Vet ni vem som ställer ut där?!
Roberto!
Så här står det på hemsidan:

For Supermarket 2011 MOCA London will showcase work by, Roberto Ekholm (artist and guest curator for the project), Stuart Mayes and Cécile Emmanuelle Borra. These three artists represent the ambitions of MOCA London in presenting unique and challenging contemporary work.

Ska bli jättekul att se på utställningen. Återkommer med bilder sen!
Utställningen öppnar imorgon kl 11.00!

Idag är jag hemma med en sjuk Noelle. Feber och hosta.

Hemma håller vi på och vill förnya oss lite. Ändrar om tavlor och ramar in ny konst.
De här fick Jocke av mig i alla hjärtansdag-present:



Fina budskap signerat Therese Sennerholt.





De åkte upp över sängen, blev jättefint!

Olle Eksells ögon väntar på inramning:



Så väntar jag på svar om den fina bokhyllan vi såg på Nordik, som de inte sålde. Jag hittade de som tillverkar den. Måste dock se vad den kostar, kan tänka mig att den blir liiite för dyr för oss. De tillverkar bara efter mått-beställning. Egentligen inte till privatpersoner, men nu har de sagt att de fixar det!



Nu vaknade lilla tösabiten, så vi ska äta lite mellis och sen hämta Bea-Li!

Ha en fin dag!

KRAM!



Kommentera här: