Skidor, Shrek och dans...

... får sammanfatta helgen i Åre.



Jodå, det är jag och fina kollegan Helén! Visst är vi fina?
Vi hade så himla roligt på maskeraden, så kul att se alla. Man kände ju knappt igen folk. På lördagen kan jag säga att det var ännu värre. Folk som jag visste jag hade pratat med på fredagen, kände inte igen mig då :)


Lina, Helén, Matte och Daniel.


Helén, jag och Lina vid 03-tiden.


Avatar-Lina! Skitsnygg!


Vi hann allt njuta av fjäll-luften också!


Jag i backen! Håll i hatten, här kommer en cityslicker i backen, weheeee!!!


Ja, nu kör vi så det ryker, Helén!!

Det bjöds på fantastiska överraskningar från vår arbetsgivare! Är SÅ nöjd med denna Kick-off!
Så många fina kollegor, som man lär känna ännu bättre när man inte bara är på jobbet.
Visst längtade jag hem på söndagen, när tåget skakade hemåt, men som tur var hann man inte fundera så mycket, det var full rulle hela tiden...
Så fick jag ju dansa också! Det händer alldeles för sällan, alldeles, alldeles för sällan.

Avslutar med ett par vykort:







Det tog ett par dagar att komma tillbaks i form efter den här resan. Först idag som jag känner att jag sovit ikapp.
Nu är det 2 dagar kvar, sen ska vi MYSA hela helgen ;)

LÄNGTAR!!

Stor kram på er fina vänner!


Kommentera här: