Fina vänner.

Hade en härlig helg med mina vänner. Min allrakäraste Jenny och jag hann med en dag på stan med lunch, fika och prat. Så hann jag pussa lite på mitt gudbarn, fina Theo :)
Härligt med vänskap som tar vid där den sist slutade. Man behöver inte gå igenom hela registret, utan man känner varandra så väl att man bara är.



Eftersom våra män åkte på fisketur, passade vi på att ha en myshelg med barnen hemma hos Esther. Felicia, Petra och jag.
Vi åt god mat, pratade och åt lite till. Det här behöver vi göra oftare, eller vad säger ni?



Felicia och Petra.

Barnen lekte och stojade. Så skönt att de faktiskt gör det. Har kul tillsammans.





Jag och mina tjejer sov över hos Esther och Scarlett. Natten blev väl inte riktigt som jag hade hoppats på. Bea-Li vaknar vid 01.30 och är hysterisk. Noelle vaknar och gråter. Till slut får jag gå upp med Noelle till stackars Esther, som får sitta med henne i över 1 timme.
Bea-Li somnar av utmattning.
På morgonen blir jag jättedålig. Tror jag fått maginfluensa.
Tycker så synd om Esther, som får ta hand om allting.
Till slut får jag in tjejerna i bilen och åker hem till farmor och farfar som får ta tjejerna.
Jag däckar i 2 timmar. Mår ok när jag vaknar.

Jocke kommer, och vi kan äntligen åka hem till Sthlm. Det konstiga är att jag mår bra sen...

Ja, det blir inte alltid som man tänkt sig, men hade en fin helg ändå.

Tack fina ni!

1 Petra:

skriven

Absolut, grabbarna får fiska oftare!!!!



Håll er krya nu.



Kram/ Petra.

Kommentera här: