Merci, Paris!



Åhh, vilken fantastisk helg vi haft!
Ja, det blev inte Yasuragi, som Jocke trodde, utan Paris!

Det var så härligt!
Vi har strosat omkring över hela Paris. Ätit god mat, druckit goda viner och shoppat.





På lördagen hade vi 28° varmt i solen!!
Ni ser väl termometern?



Vi drack champagne och åt macaroons på hotellrummet innan vi gick ut och käkade på fredagkvällen:



mmmmm....





Vårt hotell, med utsikt mot Phantéon:



Phantéon:



Vart man än tittar i Paris ser man vackra saker.  Vilken fantastisk stad!













Hade gärna haft ett par dagar till, för att hinna med allt, men Paris finns ju kvar...
Två saker ångrar jag:
1. Att jag inte köpte väskan från Aridza Bross som jag blev frälst i.
2. Att jag glömde bort att vi skulle gå till en butik som heter Merci, med en massa inredning.

Så kunde jag klämt i mig några fler creme bruleè och fler bakverk...

När vi åkte var jag nära tårar flera gånger. Jättejobbigt att åka från tjejerna. Men när vi väl var framme, hann vi inte fundera så mycket, så då gick det bra.
De hade haft det hur kul som helst med farmor och farfar.
Tyvärr blev Bea-Li magsjuk på lördagen, och Kicki blev sjuk på måndagmorgon, så det var mindre kul...

Paris fulkomligt bubblar av romantik! Man blir kär i livet!
Ser redan fram emot nästa gång :)

Until then,

Au revoir!



Kommentera här: