Lata dagar...

Vart börjar jag nu då?
Har inte bloggat på så länge att jag inte riktigt vet vad jag ska börja med...

Hoppas att ni njuter av sommaren?
Vi har varit på landet över 1 vecka.

En och annan sån här har slinker ner i törstiga strupar.



Även ett par grill-tallrikar i uttöjda magsäckar...



Vi har gungat varje dag, flera gånger. Bea-Li gungar som om varje gungning vore hennes sista, she loves it!



Vi fick fina presenter från farmor som varit i USA, bl.a rosa converse!!!



Noelle kan äta själv... (hellre än bra)
Heja, heja!!



Vi har haft besök av Andrea och mamma Petra.



Då gjorde vi en rabarber och hallonpaj, mmm...






Det får bli lite i taget, så ska jag försöka att uppdatera lite oftare.
Men det är fantastiskt skönt att inte använda datorn, måste jag säga!

Just nu har vi kommit hem till Stockholm. Vi njuter av att vara hemma ett par dagar.
Snart åker vi vidare till Rindö, där mamma och pappa har hyrt ett hus.
Vi firar tjejernas födelsedagar där.
Snart är de 1 år, respektive 4 år!
Märkligt. Mycket märkligt.

Take care!

kRAm

Kommentera här: