Most wanted...

Kastar in lite mode-måsten som jag har just nu.

Nästa vecka är det dags för utförsäljning på Swedish hasbeens.
Gissa om jag ska dit. Har redan en beställning från en kompis också, det blir inte helt lätt, för vi vill ha nästan samma skor... Hmmm, hur ska jag lösa det?
De här ska jag armbåga mig till, om jag så ska få blåmärken på köpet:



De här ligger också högt på vill ha listan...



Har hittat en fantastisk väska som jag vill ha, men vet inte var den kommer ifrån. Jocke och jag såg en film med Drew Barrymore. Hon hade den här väskan:





Den är så fin! Har googlat och försökt hitta väskan, men det verkar vara omöjligt.
Hittade den här på HOPE:


Kanske ett alternativ?

Om det är någon som sett en liknande, HÖR AV ER!!!

Fina örhängen från Rebecca:



Nu är det God Natt torsdag och snart
Hello FRIDAY!!!

Kommentera här: