Julen 2010



En kort jul kändes det som i år. Vi var hemma i Linköping.
Först hos min familj, sen hos Jockes.

Madde hade bakat de här superfina och goda kakorna!
I´m impressed!



Noelle med moster Madde och Milo.



Här har tomten precis kommit hos farmor och farfar, därav det lite avvaktande uttrycket hos Bea-Li...



... men titta! Det gick ju hur bra som helst! Tomten är ju inte så farlig ändå.



Hjälpsam storasyster som hämtar paket till Noelle.



Vi hade en jättefin jul. Tack allihopa!

Juldagen packade vi bilen och drog hemåt Stockholm.
För första gången på väldigt länge vaknade jag i min egen säng på min födelsedag på annandagen! Det var fantastiskt!
Vaknade av sång och frukost på sängen och en massa paket!

På eftermiddagen hade Jocke bestämt träff med våra vänner på Vapiano. Det blev en glad överraskning!

Måste visa lite fina julklappar och presenter sen...
Men nu måste jag bläddra i mina kokböcker, ska bestämma dessert till nyår! (Hjälp)

Hoppas ni alla hade en underbar jul med era nära och kära!

Stor kram från mig!

Kommentera här: