Still here...

Blev en hektisk dag!
Så mycket att styra med...



Känns så ibland!

Imorse lämnade jag Bea-Li på dagis, sen gick jag till min frisör och fick luggen trimmad.
Efter det var det dags för storhandling på Maxi på Kungsholmen.
Noelle skötte sig exemplariskt!
Men det är inte läge att gå och slökolla, utan jag följer min inköpslista slaviskt, och försöker vara så effektiv som möjligt. Man vet aldrig, helt plötsligt står man mitt i affären, en halvfull kundvagn, och en skrikande bebis, och folk tittar på en som om man är dum i huvudet som åker och handlar med en liten.
Men man har blivit van... ;)

Ikväll har jag börjat preppa inför morgondagen.
Jocke och jag hann provsmaka fördrinken (klart den ska provsmakas!!).
Den var god!

Elisabet hämtar Bea-Li på dagis imorgon, så slipper jag stressa ihjäl mig med maten.
Det blir jätteskönt!
Jocke jobbar heldag, tyvärr.

Ska hinna träffa en kompis, som fått en liten nyligen! Mysigt!


Köpte de här fina lyktorna på R.O.O.M igår!



Nu går mina ögon i kors!

Natti Natti!

Kommentera här: