En in, en ut...

... Det låter väl sunt?
Det tycker jag också. Jag är en ganska sund person.

Så här är det:
Jag föll pladask.
Pladask för en fin väska.



En vintage Postmanbag från Ceannis.
Den är bara så fin! Tyvärr har jag ingen bra bild. Ska ta en sen!
Kunde inte låta den komma i någon annans händer, så det var bara att slå till.
Men för att ha råd med den lilla rackar'n var jag tvungen att sälja något.



Min älskade Aridza Bross väska, som jag köpte i Paris när jag och Madde var där.
Snyft...
Men den har faktiskt bara legat i garderoben de senaste åren. Bättre att någon annan får njuta av den, eller hur?
Även om den har ett sentimentalt värde, för just den upplevelsen med syrran i Paris. Men man kan ju inte hänga upp sig på sånt, det är väl minnet som räknas?

Den blev såld på en gång, till en tjej som tog en titt på den, och bara älskade den! Då känns det liksom mer ok. :)

Ser ni ett tema på mina väskor?
JAG ÄLSKAR COGNACS FÄRGADE VÄSKOR!

Ska försöka uppdatera lite om veckan som gått i helgen!
Ha en riktigt fin fredagskväll!


Kommentera här: