Hahaha!!!

Det var så roligt att se Jockes min, när Kicki ringde på dörren!
Han bara stod och tittade på henne som att han inte fattade vem hon var eller vad hon gjorde här.
Bea-Li var också lite chockad, undrade vad farmor gjorde hos oss...

Nu pågår packning för fullt. Jocke är som en yr höna, vet inte vad han ska ha på sig, vart ska vi?
Det roliga är att Jocke sa tidigare idag, att han vet vad vi ska göra,
-för jag känner dig så väl.

Vet ni vad han tror vi ska göra?
Yasuragi i Hasseludden.

Jag säger inget.... Får se hur väl han känner mig...
mowahahaha....

Men gud, vad jag kommer sakna tjejerna. Är så oerhört blödig när det gäller dem.
Mina fina.


Puss på er, mamma älskar er!

Nu, så. Dags att duscha och krypa till kojs. Klockan ringer 05.00 imorgonbitti!
Vi hörs snart.

KRAM!

Kommentera här: