Heta tips!


Den 20 april släpper HM en skokollektion som de tagit fram tillsammans med Swedish Hasbeens. De kommer kosta mellan 499-599.
Spännande! Kommer nog vara lååånga köer den 20:e april, kan jag gissa!

Själv är jag ganska nöjd med mina 4 par jag har här hemma, men man ska ju aldrig säga aldrig ;)

Ett annat tips är att gå in på Rädda Barnens hemsida och ta en titt i deras design-shop.
Där har de samarbeten med några av Sveriges främsta formgivare som tar fram produkter för att stödja barnens rättigheter. 2 flugor i en smäll alltså! Du får specialdesignade produkter samtidigt som du gör en god sak!
Kan väl inte bli bättre?

Så måste jag tipsa er om att testa Bikramyoga!
Var på mitt första pass igår. Det var ta mig sjutton, det jobbigaste jag varit med om!!
Trodde jag skulle få bryta passet flera gånger, men jag höll mig kvar därinne i det 40° varma rummet. Mina kläder droppade när jag kom ut ur rummet. Benen darrade som Bambi på hal is. Var helt uttömd på all energi. Tog en kalldusch, och sen kom jag på fötter.
Men vilken härlig känsla det var efteråt!! Nu måste jag verkligen peppa mig för att komma iväg på nästa pass bara!
Skam den som ger sig, eller hur?

Ha en fin fredag!

Kram Mariette

Kommentera här: