Inspiration, tristess, tips mm....

Ja, tyvärr blev det så att jag är hemma idag igen med Noelle.
Hon ligger här bredvid mig i soffan och sover.
Jag är lite uttråkad...

Sitter och surfar runt lite, det här fina halsbandet skulle jag vilja ha:


Anine Bing for Cooee.

Efva Attling öppnar sin nya butik i New York 1 september!



Närmare bestämt i Meatpacking district, 36 Little West 12th Street.
Inte långt från hotellet vi ska bo på!

De här fina örhängena från Attling skulle gärna få pryda mina snibbar:



Borde ju bli billigare at köpa dem i NY, med tanke på dollarns kurs?

Har faktiskt börjat kolla lite vad som ska inhandlas på vår lilla trip:

Converse, ett måste.
Lancome mascara,halva priset!
Victorias Secret

Så har jag en hel del ställen som måste besökas:

Dean and Deluca, ääälskar fina mataffärer!
Crate & Barrel
Anthropologie
Opening Ceremony
Magnolia bakery, tror ni jag åker ända till NY utan att äta en cupcake från Magnolia?
Starbucks, för att jag älskar gott kaffe.
Central Park, för stämningen.



Listan kommer hinnas göra lång!
Ska försöka hitta restaurangen vi åt på när vi förlovade oss. De hade fantastisk pasta.
De kom ut med den kokta pastan, la ner den i ett stort parmesanhjul och rörde om, så hela pastan dröp om smält parmesan, mmmm!

På tal om mat, är det dags för lunch nu!

Ciao.

1 karolin:

skriven

Det kommer bli dyrt för mig att läsa din blogg framöver. Jag kommer nämligen behöva åka till New York själv för jag blir så sugen :)

Kommentera här: