Koreansk afton!

I lördags var vi hembjudna till Stefan och Elisabet på deras signatur-middag!
Koreas motsvarighet til Mexikanska tacos. Jag kan bara säga att Korea sopar mattan med Mexiko!!
Det var så gott!
Istället för en massa bröd lägger man sin fyllning i salladsblad, mycket fräschare!
Så åt jag säkert 10 dumplings också, skojar inte!



Fina Elisabet tog emot gästerna så här:



Vi hade en otroligt trevlig kväll och stiftade nya bekanskaper, vilket alltid är kul!
Hmm, vet inte riktigt vad Jocke och jag ska bjuda tillbaka med.
Jocke gör en ganska god Carbonara... Kanske nå't festligare?

Här blir barnen utfodrade med lite godis ur en hundskål(!):



Det plockas och väljs med stor inlevelse:



Måste visa lunchen Jocke gjorde till honom och Bea-Li tidigare samma dag:



Är det så man får barn att äta?

På söndagen gick Elisabet och jag på Odd Mollys utförsäljning som jag totalt missat!
Men kors i taket, jag köpte bara 4 par trosor, var ju tvungen att komma hem med något;)

Vet ni vad som gör mig väldigt glad just nu?
Det här:



Det är
KÄRLEK!

Ta hand om er.
Hörs snart igen.

Kram!






Kommentera här: