Kvalitetstid med min bästis...

... är inte mig förunnat. Därför blev jag väldigt glad när det plötsligt föll sig så i lördags!

Skål för det, Jenny!



Och tack svärmor, som passade tjejerna medans Jocke och svärfar kaklade köket (tack svärfar, för hjälpen), och jag tjattrade med Jenny över en god bit mat på Grodan!



Lördagen visade sig bli en väldigt bra dag för Lina och Richard också. De fick en liten son kl 17.22!
GRATTIS!!!


Lina, en vecka innan hennes son föds... :)

Lovade att ni skulle få se lite before and after bilder på köket...

Före:



Jag vet, man kan inte tro att det finns så fult kakel, men här är beviset! Det har suttit hos oss hela tiden!



Efter:







Det blir verkligen skillnad! Vi har stört oss på det där kaklet ända sedan vi flyttade in, och nu äntligen är det borta!!!
Det firade vi med champagne i lördagskväll!

Så är det ju det där med nya stolar till köket.
Har fastnat lite för Eames-stolar också, utöver Tolix-stolarna:





Helst skulle jag vilja blanda och ha lite olika stolar. Men tror inte det går hem hos Jocke riktigt...

Sen ska bara några tavlor upp på väggen, en bänkskiva bytas ut, så blir det nog riktigt fint i vårt gamla kök :)

Ni ska få se...




1 elisabet:

skriven

Vilken skilnad! Såå snyggt att ni valde mörk fog. Jag blir inspirerad. Kanske blir det så på landet i det nya huset. Ja, väldigt fint var det iallafall.

Kram kram

2 Petra:

skriven

Grattis till ett helt "nytt" kök, vilken skillnad.



Tack för senast och hoppas att vi ses snart igen.



Kram/ Petra.

Kommentera här: