Vickan & jag, som ler & långhalm...


Foto: Charles Hammarsten

Måste bara berätta en sak, så jag inte glömmer bort det!

Förra veckan vid matbordet:

- Vet du vad Bea-Li, Kronprinsessan Viktoria och prins Daniel ska få en liten bebis!

- Menar du Viktoria, som gifte sig?

- Ja, precis.

- Ska vi åka och hälsa på dem då, när de fått sin bebis?

- Nej, vi känner ju inte dem, så det kan man inte göra.

- Men vi var ju på deras bröllop, ju!

(Nu har jag svårt för att hålla mig för skratt)

- Vi var inte riktigt på deras bröllop, utan vi var där och firade dem med massor av andra människor.

- Jag tycker iallafall att vi kan hälsa på...

Visst blir man bara glad av dessa små människors funderingar!



1 helen:

skriven

Härliga ungar du har måste komma o hälsa på snart igen på jobbet puss!!!!

Kommentera här: