Här sitter jag...

... och googlar på hotell i New York!!!
Jösses!
Vi ska till New York!!!


Så här såg det ut i tisdagskväll.

Min bröllopspresent blev nämligen en trip till the big apple!!!
Nu planeras det hela tiden, vilka affärer ska vi gå till, hotell ska bokas, restauranger, you name it!
Det är mycket att fixa innan!
Den här gången blir det ingen direkt sightseeing, vilket är jättskönt. Nu kan man bara strosa och njuta!!
Tips mottages gärna!

Just nu sitter jag och väntar på en leverans med möbler som jag beställt från Norrgåden inredning.
Jag återkommer med bilder!
Sen ska jag luncha med Petra som är här över dagen, mysigt!

Hittade en liten bild på Jenny och mig när vi blir fixade inför bröllopet!



Hörs snart!
KRAM!
1 Karolin:

skriven

Heeej! Åh vad härligt det verkar! Har ni bestämt datum?



Jag tror du skulle älska allt vad som har med The Village, eller East Village som det egentligen heter, att göra. Sååå mysigt, med små butiker och bagerier. Du vet, alléer med fina träd och lägenhetshus längs sidorna med trappor ner till trottoaren. Åker ni runt Halloween, så kommer de vara jättefint utsmyckade med pumpor :)



Det var mitt bästa tips! Sen kommer ni stöta på Starbucks i varje hörn. ÄLSKA Starbucks! Om ni får plats i packningen, kan ni ta med Starbucks hem till Stockholm då? ;-)



KRAM!!

Kommentera här: