Ett brustet hjärta...



... och magvirus fick jag på lucia.
Kände mig lite hängig på söndagen. Vi hade kompisar över på glöggmys, sen däckade jag i soffan. Natten hade jag feberfrossa och magknip.
På morgonen inbillade jag mig att jag skulle följa med på luciafirandet på dagis, men det var bara att inse att det inte gick.
När Bea-Li i lucia-kronan och Noelle gick iväg med Jocke fullkomligt brast det för mig.
Jag grät mig till sömns. Det var Noelles första luciafirande, och jag fick inte se det.
Som tur var, var det bara helt själviskt. Noelle minns ju inte, och Bea-Li tyckte det var synd om mig som inte fick se, men det kommer ju fler tillfällen som hon förklarade för mig!
Det gjorde det hela lite lättare.

Så nu ligger man här i soffan, lite smådarrig efter feber och för lite näring. Men det har vänt! Imorgon är det dags att gå till jobbet, om inget förändras.

I fredags hade vi julfest med teater nea.

Jenny och Lina fixar i köket:



Lina med fina magen:



Ingela med tjejerna, och Jockes ben tittar fram.



I lördags hade Bea-Li sista danslektionen, då var alla föräldrar indjudna!!!
Det var SÅ roligt. Hon är så fantastisk våran tjej!









Klart lillsyrran ska vara med!



Blir så glad när jag ser att Bea-Li får uttrycka sin lust för rörelser. Hon har alltid varit en oerhört fysisk liten krabat.
Hennes motorik och mobilitet utvecklades mycket snabbare än talet. Det klättrades och hoppades i väldigt tidig ålder.
Lycka är att se sina barn lyckliga. Svårare än så är det inte!

Nu ska jag ta en dusch, det var ett par dagar sen nämligen...

Kram på er!

Kommentera här: