Skofetischist eller fotfetischist eller inget alls?

Fick ett märkligt mail igårkväll.
Jag lade upp en annons på blocket:

Säljes, swedish hasbeens, och den här bilden:



Varpå jag får detta mail:

hej har du et kort med träskorna på dej mvh tony

No more, no less.
Är det bara jag som överreagerar? Tyckte det var väldigt märkligt.
Kanske ska skicka honom ett foto med mina fötter istuckna i dem, och se om han köper dem då??!!
Nej, skämt åsido, jag tror att det mailet får förbli obesvarat.

Imorgon är det jobb igen. Skönt. Tycker det blir lite tradigt att gå hemma.
Får se om Noelle kan gå till förskolan, annars stannar pappa hemma.

Den senaste tiden har vi rensat hemma. Skafferiet, garderober, barnens rum och diverse skåp.
Det känns så befriande att göra sig av med.
Bort med allt gammalt, och in med nya friska fläktar!
Ahh!
Är det så att man gör sig redo för hösten kanske?

Kram på er!

Kommentera här: