Busy week...

Förra veckan var det full rulle...

Vi har bakat äppelkaka som vi tog med till lekparken och bjöd kompisarna och deras mammor på:





I torsdags var jag och teater nea i Linköping och jobbade!
I fredags tog Bea-Li och Noelle ledigt från förskolan och hängde med mig...





Vi tog en glasspaus i det underbara vädret!



Mamma fick sin latte...


... så invigde jag mina nya skor...


Jocke tog med sig tjejerna till Linköping lördag till söndag, och jag har tillbringat fredag till söndag med detta gäng:



Jag har gått en intensiv Producent-kurs.
Väldigt givande och otroligt roligt!!
Alla hade så mycket erfarenhet, som de delade med sig av, och kursledaren var helt fantastisk!!
Nu är jag taggad till TUSEN!!!!

Tänk att den här veckan börjar jag jobba!!!
På fredag är det dags...
Samtidigt som det ska bli jättekul att börja jobba (faktiskt!!!), så är det lite vemodigt på nå't sätt.
Konstigt nog har jag börjat relatera till mig själv som en hemma-mamma. Inte för att jag vill vara det på heltid, men det är så fantastiskt att spendera så mycket tid med barnen.
Jag inser nu vilken fantastisk tid vi har haft, och det gör lite ont att den tiden faktiskt är förbi.

Det var så mycket jag skulle göra som inte blev gjort. Men å andra sidan är det tiden jag fick med Bea-Li och Noelle som jag kommer minnas och bära med mig för alltid.
De är det bästa jag gjort!
Vad vore livet utan dem?

Ja, vemodig kan man säga att jag är just nu...

Nu väntar den sista lediga måndagen, bäst att ta vara på den!
Vi hörs snart!

KrAm!

Kommentera här: