För en vecka sedan...

Förra fredagen skyndade vi oss mot Linköping i ilfart, så att jag skulle hinna till det dukade bordet med ett gäng härliga tjejer runt omkring, som så snällt väntade på mig!
Oj, vad trevligt vi hade, kanske lite för trevligt...
Hmm, låter det vara osagt.
Men ser redan fram emot nästa träff!

Inga bilder knäpptes, men det finns några bildbevis från lördagens bröllop, som var fantastiskt roligt!
Här får ni se en iallafall.



De var så fina! Jocke och jag var ju barnfria, så vi passade på att NJUTA av god middag och till på köpet fick jag tom dansa med Jocke ett par gånger! Vilken lycka! Annars brukar det bara vara jag som står för dansandet i vår familj...

Nu ska jag faktiskt försöka få ordning på det där skåpet, ni vet.
Konstigt att det där lilla, lilla sista ska vara så svårt att få gjort!

NattiNatti!


Kommentera här: