Man blir lite koko...

... av att bara vara hemma.
Barnen blir uttråkade och jag håller på att bli just koko.

Stackars Bea-Li kämpar med klådan, och säger att det gör ont.
Hon har fått koppor i öronen, munnen, på tungan och läpparna. Benen är väl något sånär skonade, annars är de överallt.
Inte kul alls.
Tur att jag köpte ett paket med piggelin igår:
-det är skönt i munnen, mamma!

I lördags kunde vi ju inte låta bli att delta i festligheterna på Stockholms gator!

Här är mitt emot slottet, utanför Moderna museét.
Utländska TV-kanaler står riggade och klara för sändning.



The castle



Sen gick vi till Kastellholmskajen,där det var lite "lugnare".
Men kallt var det...





Här kommer de!



Som vanligt när jag ska zooma, blir det bara suddigt...





Ja,ja, men det var iallafall kul att vara där!
Sen gick vi hem och skålade med bubbel i glasen och festade på pizza!

Det har blivit mycket prins och prinsess-snack här hemma.

I fredags sa Bea-Li:
-Mamma, jag längtar tills jag ska gifta mig med en prins.

Lite senare säger hon:
-När jag blir stor vill jag vara en prinsessa som har barn, en prinsess-mamma!

Lilla pyret.

Såklart att hon kommer få en prins en dag, SIN prins.
Och hon är ju redan vår alldeles egna lilla prinsessa!

Kommentera här: