Liten har blivit stor...



Då har Noelle börjat dagis då...
Min lilla fina tjej.
Det går bra, men som en av förskoleläraren sa är hon mycker mer medveten om vart hon är, jämfört med hur Bea-Li var när hon började.
Noelle tittar ofta över axeln för att se att jag fortfarande är kvar.



Inskolningen är 3 dagar.
Imorgon är sista dagen som jag är där, men vi får se hur det går...

Hon lyckades somna efter lunchen på sin lilla madrass (huvudet i mitt knä...) med 10 andra barn runt omkring, men hon var väldigt fundersam!

Jag blir så lycklig när jag är bland alla dessa underbara barn, de är så fantastiska!
En av pedagogerna sa tom att jag skulle passa att jobba med barn, för de tyr sig till mig, men det räcker nog med de 2 tjejerna jag har här hemma!



Hur orkar man annars hänga på en stång och snurra...



... eller gå till Vasaparken var och varannan dag...



... armbåga sig fram så att ens barn får en ansiktsmålning...



... eller gå till den lokala glasserian?

Ja, säg mig hur man orkar det, för jag är helt slut efter 2 dagar!

Nu är det kvällsmys på hög nivå som gäller.

KvÄlLs KrAm!

Kommentera här: