Champagne & gummistövlar.



Ikväll var det dags att fira våra 2 år som gifta!
Jocke slog på stort.
En flaska champagne...



Ett par gummistövlar...
(ja, då har man hamnat i samma fack som resten av vasastan/östermalmsborna har på fötterna när det vankas regn, men de är väldigt fina...)



och en bukett med liljor.



Utöver det lagade han en utsökt middag också, jag kan inte säga annat än att han får 5 av 5 möjliga!
Fina Joakim!

Tidigare idag var vi i Observatorielunden och lekte.



Vi gick på stan en vända, och kollade in den nya spårvagnen:



Kollade in en Vintage-marknad:



Jag har hunnit börja min topplista på de bästa bagerierna! Nästa vecka lovar jag att den ska vara klar! :)
Man måste ju hinna njuta, eller hur! (ler)

Nu ska jag se till att Bea-Li kommer i säng, hon och Jocke sitter i fåtöljen och gap-skrattar åt "Americas funniest homevideos"...
Like father, like daughter (i vår familj, iallafall...)

Stor kram!


Kommentera här: