Bröllop och annat bestyr!

En god frukost, och härlig morgoninspiration i form av SvD!



Passar på att ta det lite lugnt just nu.
Snart måste jag lägga i en snabbare växel och köra så det ryker, om jag ska hinna med all matlagning.

Måste ju tipsa alla giftassugna, eller de som är allmänt intresserade, (som jag) om sex designers, som har skapat moderna alternativ till kronprinsessan Victorias brudklänning.
De ställs ut på PUB-huset  idag t.o.m den 9 maj, då de auktioneras ut kl 15.00 av Bukowskis. Alla intäkter går till Kronprinsessparets bröllopsstiftelse.

PUB har just nu massor av härliga erbjudanden för det blivande brudparet, värt att ta en titt!

Vilka designers är det då?

Jo:

Astrid Olsson, från Fifth Avenue Shoe Repair  (Jockes bröllopskostym kommer därifrån!)
Anna Holtblad
Ann-Sofie Back från Cheap Monday
Behnaz Aram från Whyred
Martin Bergström
Lovisa Burfitt


Det här är Behnaz Ahrams design. Ser jättefin ut!
Bild lånad från SvD.

Önskar att jag hann dit idag. Men helgen är lång!

Bjuder på en bild från vårt bröllop 2008:


Min klänning är från Garamaj, modell Ellegie.

Kram från mig sålänge!

1 Therése:

skriven

Vilken jättehärlig bild, superfin! Tack för inspirationstipset - ska nog ta mig förbi där och kika. :-)

Kommentera här: